Det är ju TYP en matlåda...



Idag trotsade jag snöstormen (ja, det stormar faktiskt!) för att köpa sushi till lunch. Jag har ju egentligen som mål att ha med mig matlåda varje dag, eftersom det är billigare, nyttigare OCH godare (oftast), men igår orkade jag verkligen inte fixa nått till idag. Och sushi är ju inte helt fel en fredag…


Och apropå god mat.. Ikväll ska jag hem till Mamma för att fira Mormor och Morfars guldbröllop (bra jobbat!) och det innebär en perfekt mix av både Mammas och min morbrors goooooda mat. Hemgravad lax till förrätt, gott kött till varmrätt och sen marängsviss till efterrätt. OM det vattnas i munnen? Kan det bli kväll nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0