Det luktar bacon i hela min lägenhet!

ÅÅååååaahh vad jag har varit seg ikväll! Kom hem till en rätt så rörig lägenhet, jag tvättade ju igår så det hänge lakan och cardigans på tork lite här och var, och jag var lite sådär halvtaggad på att vika och sortera. Så jag ställde mig i köket och lagade lite middag istället. Inte så smart. Nu luktar all tvätt som låg framme bacon/pasta carbonara (som inte ens blev särskilt god!), haha.

Man kan helt enkelt inte lyckas med allt hela tiden, man mår nog bra av lite halvtaskiga kvällar också, hur ska man annars kunna uppskatta de riktigt bra? Nu ska jag peppa mig själv med ELLE-läsning och nått Vänner-avsnitt, sen ska man ju hinna sova några timmar också. Sov sött finingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0