Fffrrrrryyyyssseeeeerrrr



Alltså det är INTE OKEJ vad kallt det är på redaktionen idag! Visst, okej, jag kan acceptera att det är vinter och minusgrader utomhus (det är ju liksom februari) men inomhus? Det är inte jättemysigt att sitta och spänna sig till huvudvärk på grund av kyla! För att råda bot på det hela har jag på mig dubbla cardigans, varav den ena är i kashmir och den andra är supertjock (borde bli varmt!) och virat min största halsduk kring halsen. Lite té på det här så kommer jag nog snart tillbaka till normal kroppstemperatur! Håller tummarna i alla fall, haha.

Nu ska jag hugga tag i dagens kändisbilder. Känns lite sorgligt att det här kan vara de sista kändisbilderna jag plockar ihop för Veckorevyn.. Har ju nästan blivit en daglig rutin! Jaja, slutbabblat, nu måste jag fortsätta - för så här ser det ut på mitt skrivbord just nu:


Jag har "några" bilder att redigera!

Kommentarer
Postat av: Klara

Härligt kaos på bilden:), grattis till nya jobbet!! Måste säga att du är väldigt inspirerande, hade önskat jag var i din sits när jag endast var 20 år. Men jag jobbar på det haha!

Hoppas allt går bra nu på det nya jobbet!

2011-02-23 @ 21:53:08
URL: http://klaraslondongossip.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0