Första flyttlasset!

Jag är ju alltså inne på min sista Veckorevyn-vecka, för redan på måndag drar jag igång med Egoboost Magazine. Känns lite konstigt, men mest kul såklart! Förutom att rensa hela datorn (bilder, dokument, mail, aaah så mycket det är!) har jag också en hel del materiella saker att plocka hem från kontoret.. Fattar inte hur jag lyckats få hit så mycket, haha? Och hur svårt har jag tyckt att det varit att faktiskt TA HEM saker ibland?! Väldigt svårt uppenbarligen!

 

Eftersom det är så mycket spännande som händer i mitt liv just nu (eller ja, för mig själv i alla fall haha) känner jag att jag behöver en ordentlig dokumentation av allt som händer, så det kan hända att jag byter bloggadress rätt snart.. (det här är ju den nya bloggadressen..) Lilla busiga Veckorevynbloggen tappar ju bort mina bilder titt som tätt och de har jag inte råd att förlora nu, jag vill kunna se tillbaka om nått år och minnas ALLT! :) Jaja, håller er uppdaterade med hur jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0