Josefin symaskin

Kom hem för ungefär 20 minuter sen och ligger redan nerbäddad i sängen, är helt slut! Efter jobbet åkte jag hem till Pappa & c/o för att leka lite med mina härliga småsyskon. När jag ändå var på plats passade jag på att använda symaskinen (den är min, men jag har inte "hunnit"/orkat flytta över den till mig än) till att sy upp min utsvängda jeans. Tyvärr så hann jag inte ens klart med ena byxbenet innan nålen gav upp och gick av. Frustrerande!

Nu ska jag titta på Big Brother och så fort eftertexterna börjar rulla lär jag somna på stört, haha. Tänk att det är fredag imorgon, helt sjukt vad fort dagarna går.


Avslutar dagen med årets suddigaste bild. Ser ni nålen som gått av? Va? Inte? Nähä..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0