Vinnaren i sminktävlingen!

Grattis Maria, jag mailar dig under dagen!

Marias motivering:
"Jag har en nära vän som tillsammans med sin släkt styr upp en sommarmiddag mitt i kalla vintern. Alla tar på sig sommarkläder, de grillar, spelar sommarmusik, dricker paraplydrinkar och låtsas som om det är sommar för en dag.

Blev inspirerad och styrde detta, fast i en lite mindre variant.

Tillsammans med några vänner styrde jag en sommarknytis, vi poppade sommarmusik, njöt av varandras umgänge, samt längtade och smed planer för den kommande sommaren!
Bjöd på mycket skratt och glädje i vintermörkret, blir dessutom väldigt glad av att tänka tillbaka på det.
Helt klart värt ett försök! :)"

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad hände med mailet? :)

2011-03-02 @ 16:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0